Miicha

Mitt liv som jag.

Vår?

Allmänt Permalink1
Dags att tvätt lite tassar då man har varit ute mesta dels av dagen?
Här uppe där jag bor så är snön kvar på marken men det försvinner mer och mer och asfalten är stortsett bar och grusvägarna börja tina fram men ännu är det inte vår men jag har då vårkänslor.
 
Fåglarna kvittrar så fint på morgonen och sol och varmt ute men ändå kallt på morgonen då man kliver upp och då värmer man sig då man tänder på i pannan och hör hur de sprakar då det börjar ta fart med elden, senare under dagen efter sin kaffe kopp (mugg) så börjar det varmt ute och då kan man ta långa promenader med hundhonan och njuter av tillvaron på riktigt och på kvällarna så är det mörkt och mysigt så man tänder några ljus framför tvn och se på en bra film som visas eller så ser man på någon bra film som man har hemma.
 
Men allt nog med detta njut så måste man ju ha bra skor också då man vill vara ute och gå så då gick jag in på denna sida ;)
 
#1 - - Disponenten:

Tror du ska köpa ett par sådana här skor istället för gympa skor i det här slasket. http://www.sportamore.se/produkt/64215-hunter-hunter-original-gloss-f-rosa

Till top