Miicha

Mitt liv som jag.

Chai latte.

Allmänt Permalink0
Jag for hem till mina kompisar, sätt där och surrade ett bra tag och med massa kaffe.
När jag kom hem så var middagen nästan klar så det var stort sett bara att hugga i.
Nu sitter jag med en chai latte i handen och tar det lugnt då huvudet börja göra ont på mig.
 
Köpte chai latte för dels så gillar jag den och så vart jag sugen, det finns inte där jag bor så passade då jag hälsade på vännerna då det fanns på ICA där.
 
Smuttar med dom goda smakerna, njuter till 100 procent.
 
Sen då jag var på affären så köpte jag marabou med caramel för den var också super god, men en bit räcker inte utan man gatt ta flera bitar för man bli som smått beroende på den goda biten.
 
Ikväll så blir det nog mys framför tvn med någon bra film som man kan se på och så gotta till det.
Snart så ska barnen hem till eras mor så ser man dom inte igen för än ännu nästa helg.
 
Nu ska jag smutta på chai latten innan den blir för kall och så passa på att prata med barnen då dom är här.
Till top