Miicha

Mitt liv som jag.

Dark horse.

Allmänt Permalink0
Hade laddat ner en app på mobilen, rätt grym app.
Gjorde denna nu och jag vart nöjd.Ingen speciellt men den var snygg.
Hade själva bilden som wallpaper så då gjorde jag om den lite så den vart snygg.
Men jag ville ha en mörjare bakgrund men det fanns inget och vit bakgrund ville jag inte ha, så det fick bli grönt istället.
Funkade rätt bra ändå tycker jag.
 
Ska se om man kan leka lite sen ikväll då barnen far hem till deras mamma så man får lite lugn och ro till det.
 
Jag gillar det som är mörk, framför allt gothic stilen är väldugt cool, visst jag passar inte riktigt i den stilen men jag vill helst inreda huset med lite goth men de kostar dock.
Jag vill ha lite klädsel med den stilen också men då blir man ju säkert kallad för EMO eller något och det är jag inte ute efter utan gillar stilen, så lätt va den saken ;) Haha!
 
Nu ska jag nog göra lite nytta som dricka lite kaffe och kanske gå ut och se om det finns något som jag kan göra, se också hur det är med växterna jag planterade på rabatten och se om de ha vuxit något men är tveksam med den biten.
Skulle vara häfitgt om man lyckades att få upp någon blomma för jag har då inte gröna händer som man säger, men det skulle vara fint men lite blommor som växer.
 
Till top