Miicha

Mitt liv som jag.

Dirigera bild.

Allmänt Permalink0
har ett program på datron som man kan dirigera bilder och jag had et väldigt kul med denna, man kan göra det mesta med programmet och göra det så mycket snyggare.
Men jag vet inte vad dom andra tycker om det men jag tycker at tdet är rätt snyggt faktiskt, och jag blir nöjd för annars skulle man ju inte dela av sig med bilderna då man är klar.
 
Jag fotade min bil för dagen och nu har jag dirigerat lite och gjorde det som en helt ny bild.
 
Det är ju lite overkligt då man har monster klon vid tanklocket men jag tycker den ändå passade in ju st där för annars skulle de se helt galet ut.
Det tar inte så lång tid att fick en sådan bild och göra om den, just att man leker lite med tanken så blir det rätt snyggt om man får det så att det passar med själva bilden man gör om.
 
Vad tycks om bilden? Skulle vara glad om någon kommentera :)
Till top