Miicha

Mitt liv som jag.

Film tajm.

Allmänt Permalink0
Då ska jag och min sambo se på film och äter en varsin glass.
Jag äter som man ser på bilden och Magnum Black Espresso och sambon äter vaniljglass med maränger.
 
Sen ser vi på Water for Elephants, vilket är en bra film.
Sen så är det elefanter med i den eller snarare en elefant med namnet Rosie, älskar elefanter.
Men denna film vann jag från Mix megapol för några år sedan och är väldigt glad över att jag har denna film.
 
Sen filmen är om en cirkus, jag gillar inte circusar för jag tycker så synd om djuren som är med där, dom ser så olyckliga ut.
Har bara gått på en sådan en gång då jag var ett barn men sen har jag aldrig gått då det varit, det fall mig inte i smaken direkt redan som liten.
 
Efter glassen så ska jag nog fixa lite te eller chai latte som jag har blivit helt tokig i, smutta på en sådan så blir kvällen väldigt fin, samt så är man ny duschad och fräsch så nu kan man bara ta det lungt framför filmen och mysa med min sambo.
Även om jag inte gillar att bli berörd just idag så kan man ändå mysa. 
 
Ha en fin kväll nu alla <3
 
Till top