Miicha

Mitt liv som jag.

Glädje.

Allmänt Permalink1
Idagv ar den första dagen jag började att jobba på länge, fick ett väldigt bra välkommnande tillbaka och många tyckte att det var coolt jag hade gjort med håret.
Mitt hår är lila nu och är väldigt nöjd med det.
Men dagens jobb var att jag satt en gummi ring runt en behållare som ska vara till ventelation, jag gjorde 400 stycken under 1.5 timme ca sen gatt jag och sambon fara till ett möte som bestod av 1 timme och 20 minuter lång.
Är väldigt trött just nu för det var en rätt tidig morgon och huvudet värker som fasen, men det ska inte hindra mig att hålla på här hemma så det blir fint men det tar sån tid då man har väldigt mycket saker som man ska gå igenom.
 
 
Fotade denna sjö medans vi var på väg till mötet, väldigt fint.
#1 - - Disponenten:

Super bra att du börjar jobba....

Till top