Miicha

Mitt liv som jag.

Gratis godis.

Allmänt Permalink0
Som jag sskrev tidigare är att man kan få testa olika produkter från Smartson, jag skrev igår kväll om nötterna jag åt och nu blir det godis.
 
Tropiskafrukter, cola och persika var det som erbjöds.
Jag fick skriva ut tre kuponger so mman kunde ta ut på någon affär, jag letade men fann ingen så tillslut så fann jag en affär som hade alla tre så då tog jag dom, gratis, inte en kr behövde jag betala för dessa tre goda godisar.
 
Alla tre rekommendera jag skarpt om man gillar sånna godisar vill säga men alla har en väldigt goda smaker, persika har funnits länge och är lila god som alltid.
Colan smakar som napparna och är väldigt goda.
Tropiskafrukterna, väldigt frisk i smaken och väldigt god!
 
Gratis är mycket godare om man säger så men denna va super god tycker jag, sambon gillade de med,
Till top