Miicha

Mitt liv som jag.

Halsfluss??

Allmänt Permalink0
Om jag får halsfluss igen så kommer jag nog skrika ut, trots värken i halsen så kommer jag skrika.
Jag har nu haft det två gånger tidigare under en kort period och om jag skulle få det igen så går jag under, så då kommer jag kräva att dom tar bort halsmandlarna på mig så man slipper att ha det igen.
 
Känner mig nåk och inte alls kry och ont i ena sidan va halsen.
Bihålerna börja att smärta.
Va fan händer?
Vill inte bli sjuk en gång till, har varit det för ofta nu känner jag.
 
Men nu är det helg och jobbar inte för än på tisdag så nu har man lång helg som alla veckor et ttag framöver, så länge jag jobbar 50%.
 
Ska nog fara och köpa något gott för ikväll, men vad det vet jag inte vad det blir men något kanske det blir.
Men det blir säkert en tidig kväll för mig då jag knappt fick sova då sambon höll på att hosta ihjäl sig, så jag eller han kunde sova som var nå.
Men jag har jobbat idag även om jag kom en timme försent till jobbet.
Till top