Miicha

Mitt liv som jag.

Härligt!

Allmänt Permalink0
Igår så hade vi det lite tråkigt.
Såg en kommentar på Facebook att det var bilträff i Sollefteå, så jag och barnen vart ivriga så vi for dit.
Såg en massa fina bilar där!
Men jag tog inga foton tyvärr.
 
Sen kom två vänner som vi gjorde sällskap med ner på stan där man kunde se dom gamla fina bilarna, Zelda var även med oss.
Jag var så stolt över henne då hon tog så bra och var så lugn.
Hon kunde ligga ner på marken även om det var rätt mycekt fylla, skrik och en massa ljud från bilarna som for förbi så låg hon där med oss och bara tittade.
 
Vi var hemma vid halv ett tiden på natten.
Barnen var i baksätet och sov nästan hela vägen och var rätt slutkörd.
Zelda var smått trött också men hon höll sig vaken och började tugga på sitt ben då man kom hem, men vi tog bort benet från henne så hon inte störde oss som skulle sova.
 
Så nu har söndagen kommit, regn och blåst ute så det vart en inne dag idag.
 
Synd att man bor så långt bort från min mamma, annars skulle man farit dit och grattat henne på morsdagen men man får nöja sig med ett sms eller lite surr på FaceTime.
Ska även köpa henne några skraplotter.
 
Så, grattis alla mammor på eran dag!
Till top