Miicha

Mitt liv som jag.

Kvällens Partaj.

Allmänt Permalink0
Jag och sambon såg på "Partaj" på Kanal5.
Visst var det kul och vi skrattade mycket men just att Mark Levengood var där och han är ens inte kul, tycker då jag.
Visst han är bra i vissa lägen men jag tycker inte att han är ett dugg kul, han försöver iför sig men då får han försöka mera om man ska skratta åt honom.
 
Och sen var det en som inte kunde vara en skådis men bra ändå, men man kan se vem det är ändå om dom inte visar namnen på de dom härma.
 
Ett väldigt bra program så det ska dom helt klart fortsätta med för man får ett stort skratt då man ska lägga sig med ett leende.
Om dom stänger ner detta program så kommer många vara lessen och irriterad, jag kommer nog att kontakta Kanal5 om det om dom skulle lägga ner det men det kommer dom nog inte att göra, det får man hoppas på..
 
Nu ska jag nog börja tänka på refrängen och söka sig till sängen och se vad morgon dagen erbjuder!
Till top