Miicha

Mitt liv som jag.

Kväller.

Allmänt Permalink0
Fick extrem huvudvärk nu igen så här på kvällen.
Tog bort alla bilder från min iphone för det tog massa minne på den sen skulle jag kolla på datorn och då var alla bilder där borta.. Suck!! Förbannad jag blir på tekniken ibland.
 
Nå väl, det finns varmvatten nu hos oss så då ska man ställa sig i duschen och förhoppningsvist så blir man lite lugnare på humöret för just nu är det upp i tok.
Hoppas att jag inte är lika irriterad imorgon som jag är nu får då får jag säkert nå utskällning eller så får jag åka hem igen.
 
Irriterad till topp just nu så tur det finns saker som man kan lugna ner sig till.
Ska skicka reutr paketet till teknikproffset så man får byta ut det man beställde så man får en annan, det gör jag imorgon då nu är det försent och affären är stängd för ett tag sedan.
 
Hoppas ni får en bra torsdagskväll och att ni får sova gott.
Natti att sötrumpor <3
Till top