Miicha

Mitt liv som jag.

Morgon.

Allmänt Permalink0
Sitter på soffan och har tagit fram en Red Bull (vet att det inte är bra) och en massa räkor så jag och mina flickor tuggar i oss det, vet inte var min pojke är men han är nog ovan på garderoben.
 
Kollar runt i vardagrummet och får en känsla att jag måste göra något åt stian innan det blir värre.
Karton upp från källaren och två ner, yeeeeey! Det blir bra då det blir ordning i huset så man får bort lite saker som står, nackdelen är att jag vägra sälja mina saker som jag verkligen älskar och det förstår min sambo, så då säljer han sina saker istället.
Älskar honom verkligen och han är väldigt mån av mig också och det syns hela han, han acceptera mig som jag är och det är inte mnga som gör det heller, tacksam över att jag började få känslor för honom.
 
Nu ska jag värma upp lite kaffe om det finns kvar i perkulatorn som sambon gjorde iordning imorse så får man i sig en liten slurk, senare under dagen typ ve 14 bruka jag koka mera kaffe så då räcker det resten av dagen.
Annars tar jag från tassimon för har en favorit kaffe där och det är caramell och den är super god.
 
Ser nu att Jessie (hon katten) tittar så lungt och fridfullt på mig och Zelda ligger nedanför mig och dom vill säkert ha mera räkor, klart dom ska få mera räkor. Mina bebisar får allt dom vill ha!
 
Till top