Miicha

Mitt liv som jag.

Mums!!

Allmänt Permalink0
Sambon och jag vart lite små less igår kväll så vi for en sväng till Dorotea då det var ett tag sedan vi var där.
Vi stannade på ok där och jag köpte denna dricka med rosa svampar (godiset alltså) och den var helt okej faktiskt.!!
 
 
Kan rekommendera denna faktiskt, men den finns inte här där jag bor utan jag passade på då vi var i Dorotea.
 
Idag var jag på jobbet ca en timme, stack hem mycket tidigare då jag höll på att spy flera gånger och så kände jag mig svimfärdig och totalt varm hela ansiktet.
Som vanligt så tror dom mig inte då jag sa det men jag drog hem ändå.
 
Har sovit nästan hela dagen då min nya medicin påverkar mig väldigt mycket, och så sugen på choklad som fasen är jag och som tur är så har jag rätt mycket hemma så man slipper att köpa hela tiden, hihi.
 
Till top