Miicha

Mitt liv som jag.

Need for Speed.

Allmänt Permalink1
Sett denna super braiga filmen för andra gången med denna såg man mer hela av än första gången, för då gjorde man några pauser och så visades den på tv och nu laddade vi ner filmen via viaplay så man kunde pausa då man behövde det.
Jag älskar bil filmer för dels så är det oftast grymt snygga bilar med så man bara sitter på soffan och dräggla på dom, sen så drömmer man sig bort om att man någon gång skaffar sig en sådan bil.
 
Väldigt bra början på denna film och lika bra slut men mitten av filmen hände det inte så mycket, men jag rekomendera denna film faktiskt, den är grymt bra och man blir inte uttråkad av att se den heller utan man sitter mest och stirra på dumburken och dräggla på bilarna, sen så kan det vara tvär tyst på soffan då det är en olycka, blir nästan pinsamt tyst och så jag kommer med min kommentar "Oj vad tyst det vart".
 
Mustangen som visas på bilden byggde dom om på filmen och sen så får man inte se den så mycket då dom vart påkörda lite senare under filmen, tyckte synd om bilen helt klart, så jag säger "Naaee, inte bilen, den som var så snygg"..
 
Nä, helt klart ska ni se den om ni inte har gjort det för den är helt klart värt tittandet om man gillar sånna slags filmer helt klar, action med bilar.. Yeeey, Awsome film säger jag!
 
 
#1 - - kicki:

Den är bra denna film

Till top