Miicha

Mitt liv som jag.

Nytt halsband.

Allmänt Permalink0
Köpte denna på tradera för några veckor sen, visste inte om jag skulle få den då jag väntade bra länge innan den kom till mig.
Men idag kom den på posten.
 
Ni som sett på Sagan Om Ringen filmerna känner igen denna halsband för den kommer därifrån, så klart så är det bara en kopia och inte originalet för då skulle den nog vara bra dyr.
 
Jag i övrigt tycker att denna halsband är väldigt fin och trodde att den inte var så pass stor som den var och den är rätt stor, trodde inte det.
Väldigt nöjd och så ser det ut som om det ska vara en diamant där i mitten för det glänsa så fint, lite bling bling.
 
Sen är kedjan väldigt fin och passar bra till allt, super snyggt tycker jag att det är.
Nöjd tjej.
 
Höll på att rengöra en navkapsel som jag hittade efter en väg och det är rätt jobbigt men tur man har bra hjälpmedel, men min handled pallar inte det så bra då man skakar som en gammal tant med kaffe koppen i handen och i tron att kaffet kommer hamna mer på golvet än i munnen.
Men jag ger inte upp.
 
Nu ska jag fixa lite kaffe så man får mera ork och ut och hämta lite mer ved så man kan ta det ner till källaren och lägga på lite mer ved in till pannan.
 
 
 
 
Till top