Miicha

Mitt liv som jag.

Oväder?

Allmänt Permalink1
Detta moln var utanför oss, ovanför våra huvuden så syns det ett svart moln som känns lite oroväckande att titta på.
Undra om det kommer bli åska eller om det bara är solen som gör så det ser så svart ut?
 
 
Det syns ju att det regnar där borta, men tror att det är solen som gör så det ser svartare ut än vad det gör får jag hoppas på.
Tog fotot utanför vardagrummet vid fönstret.
Det blåser lite ute också och smått kallt men ändå så är det rätt skönt ute.
 
Eldar i pannan för fullt så man kan städa lite hemma så man får nå varmvatten och det är runt 40 grader i vattnet nu, varmare på elementen så katterna njuter och sitter där vid värmen.
Har även ätit lite lunch som bestod av kyckling och bandspaghetti som jag gjorde häromdagen.
Diskat har jag gjort också men det är lite kvar på disken så det går super snabbt att bli klar med det.
 
Lite kaffe nu då. :-)
#1 - - Kicki:

Jo visst är de oväder på G

Till top