Miicha

Mitt liv som jag.

Plektrum.

Allmänt Permalink0
Jag kan inte spelar inte gitarr men jag gillar plektrum på något vis, så jag beställde via tradera (som jag gör ibland) och jag fick hem det idag.
Det är 6 coola plektrum som jag ska spara på och titta på, hihi.
 
Sen gillar jag dödskallar också så det var ju great, lite mer min stil.
 
Imorgon ska jag vara hemma igen från jobbet då man jobbar varannan dag och idag är jag hemma, för att jag ska vara hemma imorgon är för att jag ska träffa en läkare kl 11 där jag bor för min axel som börja göra hel###es ont.
Så jag börja fundera om inflammationen har kommit tillbaka eller om det bara är överansträning jag har gjort.
 
Tog ner ett cd ställ från väggen och då satt det en skruv där som jag gatt skruva ner och då gjorde det väldigt ont, även då jag slappnar av med armen så små värker det.
Hoppas att han ser vad det är läkaren imorgon så man slipper ha så mycket ont för nu börja jag vara less på att ha ont mesta dels av vardagen.
 
Det är inget med jobb eller mit mående så jag har värre ont utan jag har det bara, vet inte varför.
 
Bajs till smärta säger jag.
Till top