Miicha

Mitt liv som jag.

Prova svetsa.

Allmänt Permalink1
Ja som jag skrev på förra inlägget så skulle jag prova att svetsa, min sambo var envis att få ut mig så det var bara att följa med ut och börja svetsa.
 
Jag tyckte att det var kul så det blir inte sista gången jag gör något som att svetsa.
Så nu är det nästan att få upp min gamla bil som vi ska renovera upp och det finns lite svets jobb på denna bil också.
 
Det blir ju perfekt då sambon har en mig svets så då är det bara att skaffa matreal och börja planera svetsningen till bilen.
 
Framförallt så är det förar dörren behöver väldigt mycket kärlek och vård då det är som att ta på rutten trä bit då man klämmer åt på förar dörren, not good.
 
Sen så först då jag svetsade så svetsade jag på Zeldas namn på plåten, bara för att testa om det gick bra för mig, resultatet vart ju rätt okej faktiskt för att vara första gången ändå.
 
Har sagt några år nu att jag vill prova att svetsa och idag fick jag den chansen att göra det. Super kul!.
 
Det blir rätt mycket svets framöver så lika bra att träna och träna så man får in det som en vana och så det blir bra resultat så man kan svetsa mera saker som lite kompicerade saker, specielt på bilarna som behöver lite omvårdnad och jobb.
 
 
 
 
Här på bilden nedan ser nu hur jag svetsade in Zeldas namn på plåten.
 
 
#1 - - Disponenten:

Snyggt Miicha

Till top