Miicha

Mitt liv som jag.

Regn och rusk.

Allmänt Permalink0
Idag var det som lite molning och solen tittade fram ibland, nu senare under dagen.
Svarta moln och regn.
Yipppiii!
En inne kväll med andra ord.
 
Eldar så det blir lite värme i huset samt i vattnet, tar sitt lilla tag men det blir ju tillslut.
Blir snabbare värme i elementerna och lite segare i vattnet.
 
Ikväll blir det ju inne kväll då det är så piss väder ute, så det blir väll godsaker och film på shemat, har en film hemma som jag vart sugen att se på som jag köpte för ett tag sedan, men den filmen har man sett några gånger och lika bra varje gång.
 
Ska fixa middag och det blir bullens korv som vi ska äta och det är helt okej middag det, finns bättre men.
 
Och så sen blir det lite kaffe eller något annan varm dryck som jag diggar som jag ska smutta i mig.
 
 
Till top