Miicha

Mitt liv som jag.

Spindlar.

Allmänt Permalink0
Någon som håller med mig på denna bild?
Jag har stora problem då spindeln jag ser försvinner, men att se den är rätt okej men jag ryser hela kroppen och går helst omvägar för att bara undvika den.
Nästa gång man ska dit spindeln var så får man problemet, var är fan skapet??
Då blir man som helt galen för man vill veta var den är, man får inte veta var den är har jag kommit på.
 
Jag tycker dom är äckliga men jag är inte rädd för spindlar men jag ryser och gå omvägar för att inte se dom.
8 äckliga ben har dom ju och nää, ryser som fasen nu av bara tanken av de äckliga krypet.
 
Även då man är i skogen och ser en spindel som hänger så går jag omvägar och ryser och sen försöka minnas om vad man såg den men man hittar den inte sen, då brukar jag oftast gå ändå.
 
Nä, usch fy och blä säger jag..
 
Till top