Miicha

Mitt liv som jag.

Street.

Allmänt Permalink0
Alltid är det bra att ha reservdelar hemma så man alltid har då bilen går sönder, så då är det bara att fixa det innan det blir värre.
Men dessvärre så har jag inte delar så jag kan fixa min bil då det behövs.
Just att man kan ha de delar som är slitage hemma så man alltid har, som bromsar som slits rätt eftersom eller vajrar med mera.
Så det är alltid bra att ha hemma så man slipper att köpa direkt då det går sönder.
Men det är svårt att veta när det går sönder också helt klart.
Det finns massa olika sidor som man kan få tag i delarna och en av dom är streetperformance.se  så där finns delar som man oftast behöver till sin bil.
Till och med delar till min gamla bil finns med så då är det bara att kolla om vad som finns till den så är det att beställa sedan.
 
Mina bilar behöver lite omvårdnad som min gamla bil, den behöver jag en generator till och så lite chassi grejer som behövs då jag krockade första året jag hade klarat körkortet.
Min nyare bil behöver lite saker men mest så är det bara att montera fast, men jag kan behöva bromsbelägg till den, men jag har en reservdelsbil till den också men alla delar funkar som sagt inte på den till den andra och det kan vara lite surt.
 
Men som sagt så streetperformance.se dina delar till din bil. :-)
Till top