Miicha

Mitt liv som jag.

Trött tjej!

Allmänt Permalink1
Gick och la mig efter jag såg klart filmen Curse Of Cucky igår och den filmen var jätte bra.
Vaknade vid strax före 9 och fortfarande super trött men jag gatt kliva upp då Zelda vill ut och göra sina behov.
Tog mig en energidryck som oftast aldrig hjälper och drack nästan upp allt på en gång för var törstig.
 
Det är kallt i huset och ingen värme kommer utifrån då det är ruggigt väder så ska ner till källaren och göra upp lite eld, trodde att jag skulle orka duscha igår kväll men det gjorde jag inte så får göra det idag istället.
Är hemma idag från jobbet då jag bara jobbar 50% och varannan dag så får man göra någor hemma mellan dom dagarna.
Men nästa vecka blir det lyx för mig då jag bara jobba en dag, tisdag jobbar jag bara då för torsdag är en röd dag så det blir en kort vecka rejält att man jobbar och det kommer kännas skönt ändå.
Imorgon och på fredag jobbar jag iden hela dagar så då får man se vad man får för en uppgift att göra.
 
Brrr, värme kom!!!
 
(springer ner till källaren med en cigg i käften, tänder ciggen och he dit 3 papper och en massa torr spill i pannan, ha tändaren och tända upp så det brinner med full fart, tar sen mera ved och förhoppningsvist så slocknar det inte.)
#1 - - Disponenten:

Härligt med cigg....mmmm....gott....

Till top