Miicha

Mitt liv som jag.

Trötter!

Allmänt Permalink0
Idag så kände jag mig som om jag vore bakfull, kändes inte alls bra.
Har inte druckit något men just att jag tog en ny medicin som gjorde en stor påverkan på mig.
For till jobbet igår och sen for jag hem igen efter en timme, mådde inte alls bra.
Sov hela dagen igår och vaknade 01.20 ca och gick och la mig i sängen, där låg jag till 12 idag.
 
Tog nu medicinen igen men bara en halva och se hur det kommer att påverka mig, om det inte gör det så ska jag prata med min läkare om det på måndag.
Orka inte må så piss på grund av en medicin.
 
Barnen har kommit ikväll och så fick vi besök av vännerna så vi satt och drack lite kaffe och surrade en stund innan dom skulle fara hem igen, mysigt vart det ett tag.
 
Nu blir det att ta det lungt framför tvn innan man själv så gå och lägga sig och se vad morgon dagen har att erbjuda.
Till top