Miicha

Mitt liv som jag.

Tvätta.

Allmänt Permalink0
Jag var lite rastlös efter jag spelade GTA då jag aldrig klarade uppdraget.
For till garaget så sambon kunde hämta däcken så han kunde byta däck.
När vi va hemma igen så passade jag på att tvätta bilen, gruvade mig genom att jag kunde få mer ont i axeln än jag jag har men det gick väldigt bra.
Det var sånna rörelser som jag klarade av tydligen.
 
Så nu har jag två nytvättade bilar på gården, fingemang.
Man kan ju nästan tvätta bilar på betalning, haha!! Nä då.
 
Tänkte att jag skulle kanske ska ta och färga håret svart då det jag ha färgat nu är så konstig i färgen, så kanske lika bra att säga det då man ändå är någerlunda pigg.
Sen slippa skämmas över att man har flera nyanser på håret, men det kan ändå vara coolt att ha, men nja vette fasen.
 
Ska ner till källaren för att se om det finns nå varmvatten kvar så man kan färga håret så man slipper frysa som fasen i duschen då man ska skölja av färgen.
 
Tjaoo!
Till top