Miicha

Mitt liv som jag.

Femtio nyanser av honom.

Allmänt Permalink0
Alltså denna bok som jag precis har läst ut är så fängslande.
Annastasia Steele, jag känner igen mig i henne men ändå inte för jag ville ha det så då jag var yngre för dels är jag som jag är och är inte riktig 100 men jag ville vara ungdegiven men ändå så är jag rätt uppkäftig av mig och ett stå av omogenhet, men som jag bruka säga "Jag har aldrig sett en mogen person".
 
Christian Gray, åh denna man alltså.
Man blir som smått kär i honom och bara får en känsla i kroppen då man läser i boken om vad han gör och hur han gör, och så tänker jag ibland att "Suck att min sambo har noll erfaranhet på sånt".
 
Boken är mycket bättre än filmen och mera detaljer men så klart kan man ju inte göra exakt efter boken heller så klart, men vissa saker har filmen tagit efter men inte allt.
Det är rätt grova ord och mycket sex i boken eller om man ska säga det på boken sätt "knulla" som de ofta står.
 
Mr.Gray har inte sex och han älskar inte utan att han knullar hårt, en av sakerma som står i boken men detta va mina egna ord men just att han inte ha sex eller älskar.
Han är lite hemlig av sig och inte så öppen av sitt privata liv eller vad han har gått igenom som barn men när man läser boken så vill man som veta allt om honom och i fundersam om denna person verkligen finns på riktigt?
 
Nä nu i alla iver så ska jag ta upp andra boken och fortsätta läsa för vill veta mera om vad som händer.
Men ändå vet jag att Ana och Mr.Gray kommer träffas igen.
 
Love this book!!!! :)
Till top