Miicha

Mitt liv som jag.

Hemma!

Allmänt Permalink0
Var igår på väg mot Östersund för att lägga in mig på sjukhuset då jag måtte allmänt bajs, sambon ville att jag skulle dit och jag pratade inte mycket.
Jag hamnade där och sov över natten och nu käner jag mig lite bättre, men ändå så är det inte så bra men bättre än igår.
Jag vart väldigt bra bemött och omringad med bra personal.
 
Äntligen så är man hemma igen och man ska börja må bra igen.
Innan vi for hem från sjukan så for vi till Gå och Löpkliniken för att kolla nya fotbäddar till fötterna mina för har så extremt ont och när jag ska börja jobba igen så måste jag ha bäddarna så man inte får så ont, om detta inte hjälper så är det ortopeden som gäller och det får man se hur det går sedan om det inte blir bättre.
 
Väl hemma så vart det 3 typ glada katter som mötte mig vid dörren som om jag aldrig har varit borta.
Lasse ligger som vanligt i sin öl kartong (enl bild) och njuter som alltid i den, ibland ligger Sabaton och Jessie i den men mestadels Lasse.
 
 
 
Ska försöka att lägga upp maskor på stickorna så jag kan sticka benvärmare åt mig själv då dom andr jag har är lite enformiga men ändå fina, alltid bra med lite variation.
Till top