Miicha

Mitt liv som jag.

Intensivt.

Allmänt Permalink0
Idgah ar det varit en rätt intensiv dag.
Började ju med att jag såg på en skräckis men kaffe och mackor, sambon vaknade och vart mera kaffe sen tog man det lungt en stund.
For till min gamla by som jag bodde innan och köpte garn och virknål för tänkte börja virka, for sedan hem och lämnade sakerna.
 
Sedan de så for vi till svärmor och firade hennes 70 års dag som hon hade tidigare i veckan, massa folk kom och det vart mycket surr och skratt, fick en väldigt god tårta och jag tog två bitar för kunde inte fara hem utan att ta en till för den var så god och jag är ingen tårt människa direkt.
 
For sedan till svågern som bor ca 7 mil härifrån för tänkte kolla på en bil där som han har men det hann bli så mörkt, så satt där ett tag och drack kaffe och surrade ett tag innan vi for hemåt igen.
 
När vi väl kom hem så började jag få ont i huvudet och vart extremt trött.
Hedde sedan på en film som jag tänkte se på med Jim Parsons men den kunde man bara se på hälften av filmen tydligen för sen så ville inte den visa mera.
 
Så nu sitter jag här och skriver lite på datorn och kolla runt och längtar efter sängen och har ont i huvudet samt fötterna så ska kännas skönt att få gå och sova en stund.
 
ha en bra lördagskväll.
 
Alla tankar till Paris nu! <3
Till top