Miicha

Mitt liv som jag.

Joy Ride 3

Allmänt Permalink0
En film från 2014.
 
Har inte sett på dom tidigare filmerna men jag gillade treans väldigt bra och ska se om jag hittar dom två första att sepå.
 
En lastbilschaufför som inte har alla hästar hemma i stallet och är en psykopat som dödar ungdommar som är i hand väg.
Några ungdommar är på väg till ett race och ska bila dit och det tar några dagar och dom fråga en chaffis på ett fik om en väg som inte syns på deras GPS, chauffören rekommenderar inte den vägen då den lakkar "liketsväg".
Just på denna väg så finns det sällan poliser och ungdrommarna bestämmde sig ändå för att ta den vägen så dom kan testa rally bilen en kille av dom byggt, men allt är inte riktigt som det ska och det händer mord efter den vägen och inte bara ett mord utan flera.
 
Väldigt bra film men inte för barn då de är verkligen inte barnvänligt men jag gillade den.
Om man tål lite blod och dyligt så gillar man denne också och jag gillade lastbilen föraren körde.
 
Men jag ska som sagt se på dom andra filmerna om jag hittar dom för jag gillade denna rätt mycket och jag vill se dom första av dom.
Till top