Miicha

Mitt liv som jag.

Kasst.

Allmänt Permalink0
Skulle ta några bilder men det vart inte så bra så jag måste träna mera med den stora obektivet så man kan få bätter bild och så måste jag lära känna kameran bättre så man får bra bilder.
Jag tänker inte ta någon kurs på foto för jag är en sån som helst lär sig själv om teknik och grejer, men jag har köpt en tidning om bra foton men just att det inte är samma kamera som jag har i den tidningen men jag får ta lite tid att läsa lite grand.
 
Första bilden är på lägdan som vi har nedanför men inte vi som äger det, där så var det några fåglar som flög och vänta på något. 
Fast jag gillar inte kråkor så mycket, tycker att dom kraxa så läskigt.
 
 
Jag är bättre på bilder på nära håll som denna bild nedanför.
 
 
Sen så har man inte rätt inställning på kameran för att det ska va bra bilder då man tar ute, men dessa bilder jag har här nu är tagna via ett fönster så där av kvalliten på bilderna.
Till top