Miicha

Mitt liv som jag.

Katt lek.

Allmänt Permalink1
Såg så Lasse (stora grå katten) och Sabaton (den lilla grå vita) lekte på soffan och det såg så roligt och brutalt ut på samma gång.
Är väldigt glad att dom kommer så bra överens med varandra och leker för Lasse har inte haft det så på ca 2 år då Jessie inte vill leka med honom.
Sabaton och Lasse lekte så pass att dom ramlade från soffan och jag skrattade till lite då dom gjorde det.
 
 
Denna bild ser så brutal ut men ändå rolig.. Dom har ju så kul då dom busar med varandra.
 
 
Sista bilden var då dom ligger så där enligt den ocj sen efter en sund så försvann dom från soffan och hamnade på golvet istället. 
 
 
Dom är så snäll och go båda två även Jessie som är rätt svår att få på bild men jag ska fota henne också och lägga ut hon här så snart jag får en bra bild på henne.
#1 - - jossan:

åh vilka söta katter! :)

Till top