Miicha

Mitt liv som jag.

Östersund.

Allmänt Permalink0
Nu har man kommit hem från ännu en resa till Östersund och denna gång har man gjort en undersökning på magsäcken och tarmarna och det såg bra ut enligt dom, men när dom skulle undersöka tarmarna så gjorde det så fruktansvärt ont så att jag skrek men dom gav mig berömm.
Var väldigt öm och slut efter det och så var jag hungrig men först så for vi till Gå och Löpkliniken så att jag kunde hämta ut mina fotbäddar, oj så bra man går nu och så mjukt, sen for vi och åt för jag var så hungrig och gott var det.
 
Fotade lite på dit vägen och på hem vägen, här nedan ser ni dom.
Denna bild är på en av raksträckorna efter Strömsund som är så dryg att åka på och köra bland annat.
 
 
Zelda var med så klart också!
 
 
Dom har gjort så fint på rondellerna i Östersund, fick tillslut tag på två bilder som vart bäst.
Så här har ni två bilder av samma rondell.
 
 
 
Och sista bilden är från Strömsund på bron där, jag tycker att den är så fin på mörker och så snöade det och var som läskigt att åka hem då jag inte kunde köra efter underfökningen.
 
 
Ha nu en bra kväll nu alla :)
Till top