Miicha

Mitt liv som jag.

Piss väder.

Allmänt Permalink0
Tur man inte ska ut som är nå för det är snöblandat och plusgrader.
Snorhalt kan man nog kalla att det är ute, om jag inte ska fara till Strömsund något idag det vet jag inte en det får man set längre fram på dagen annars får jag vänta med det antingen imorgon eller närmare helgen med det.
Är grymt sugen på att köa en systemkamera så man kan börja fota riktiga fina bilder och inte via mobilen hela tiden för det kan man ju inte fota så mycket med..
 
 
Snön har lega ca en vecka nu och det kommer försvinna inom kort då det ska hålla på att regna och vara rätt varmt ute men det ska ju komma snö fler gånger och försvinna tills det riktigt kommer vara kvar.
Jag gillar vintern men det jag inte gilla med det är att det är så halt och att folk inte kan köra på vinterväglag d å i Sverige har 4 årstider så kan inte vissa köra då det är vinter och kör lika snabbt som om det vore sommar, men vet ni? Det kan va halt på sommaren också, tsss..
Till top