Miicha

Mitt liv som jag.

Soluppgång.

Allmänt Permalink2
Älskar soluppgång/solnedgång, men här där jag bor kan jag bara se soluppgång och det är minst lika bra.
Tog några foton men tog som två bästa.
 
Första bilden, den var visst helt okej man ser molnen och vindsnurrorna och det är en rätt lång bit från mig.
Men måste träna på att fota på långt avstånd.
 
 
Sista bilden vart lite bättre men färgerna vart ljusare så klart då det är längre ifrån än första bilden.
Men vart som mer nöjd med denna och man kan se sjön som nu är en vit sjö och man ser den fina soluppgången.
 
 
 
 
 
#1 - - Ellinor Netsö:

Jag trycker bilderna var skithäftiga ;)

#2 - - Anonym:

Solnedgången ser man vart som helst^^

Svar: Vet det :) Men inte överallt hos mig, förra boendet jag bodde kunde man inte se det då det var hus ivägen :) Nu har man bättre sikt :D
Michaela Johansson

Till top