Miicha

Mitt liv som jag.

Gratis film.

Allmänt Permalink1
För ett antal månader sen (vet inte när) så var jag med på något som man kunde få en film gratis, och så klart var jag med.
Iförrgår så kollade jag posten så kom det ett paket till mig, förstod inte vad det var och skakade lite grand på paketet och det lät som en DVD.
Öppnade det och så var det denna film (bilden) som jag fick och ingen faktura va med så jag fick den helt underbara filmen gratis!
Mins inte var det var jag fick den från men gratis är alltid bra!!
 
Jag och sambon såg på ca 1.2 timme på den igår men vi hann inte se mera av den men ikväll blir det att vi ser på resten av filmen, men den är helt awsome att se på.!
 
Jag älskar dom filmerna men tyvärr så har jag inte alla filmer men har nog sett dom flesta av dom och har typ 3 av dom första som dom gjorde.
 
Men är så glad att jag fick denna gratis.
 
Gratis är alltid bra eller som man bruka säga då man blir bjuden på middag "gratis är gott" så känns det i detta fall.
 
 
#1 - - kicki:

Den är mycket bra ;-)

Svar: Det är den verkligen :)
Michaela Johansson

Till top