Miicha

Mitt liv som jag.

Kväller.

Allmänt Permalink0
Åter igen vart det kväll och det är mörkt ute.
Sitter på soffan och gäspar och precis bytt lakan på sängen så inatt hoppas jag att jag kan sova riktigt gott.
 
Imorgon blir det jobb för min del och hoppas att jag mår bättre än vad jag gjorde i måndags då jag försökte men det sket sig lite där.
 
Såg tidigare på en film som dom hade gjort från Norge och jag gillar inte sånna filmer men denna var riktigt bra och var om att dom skulle köra från Oslo (eller var det var) till Nordkapp i en tävling, så alla som skulle vara med gav 100 norska kronor så den som kom först vann alla dom pengarna.
Det hände några saker i den filmen och det var faktiskt helt okej att se på och spännande och rolig var den och så var det fin fina bilar man fick se.
 
Nu blir det natten så god natt på er i kylan :)
Till top