Miicha

Mitt liv som jag.

Modo Kaffe.

Allmänt Permalink1
Fick tillslut mitt Modo kaffe!
Tur att man har en kompis som bor i den staden så man kan be henne att köpa det åt mig då jag inte kan fara dit.
Jag är en Modo fan i ishockey för er som inte vet vad det är.
 
Jag fixade denna kaffe imorse då jag vaknade före sambon, nackdelen med denna kaffe är att det är brygg och jag bruka få en väldigt magsyra efter det men denna gick het okej med.
Den var inte stark i smaken och inte för svag heller utan aromen i kaffet var hur bra som helst, annars bruka jag dricka Löfbergslila för den är helt klart bäst men nu tycker jag inom brygg kaffe så är Modo´s kaffe mycket godare och så förpackningen är snyggare, haha!!
 
Ska be sambon fixa mera kaffe medans jag sitter/ligger på soffan en stund till och bara ta det lungt och göra så att mitt sår blir ännu mera infekterat, för jag är nämnligen en sån som tar bort skorpor och jag använder kniven så då hinner aldrig såret läka som den ska men jag kan som inte låta bli riktigt..
 
Idag har det bara varit en lugn dag och det har varit som trisst väder ute med massa blås och inte så varmt ute men inte för kallt heller, så nu håller sambon på att fixa lite värme i både huset och i vattnet så hoppas att pannan inte är så envis idag.
 
Ha en bra söndag och missa ine nu "Partaj" som visas ikväll på Kanal5 för den ska jag se på och få mitt ett skratt eller två. :)
 
 
#1 - - Kicki:

Ja vilken tur du har som får kaffe rakt från Foppa land :-)
Säg bara till om du vill ha mera.

Till top