Miicha

Mitt liv som jag.

Bustagen.

Allmänt Permalink0
Sambon tog fram ett snöre som var med då jag köpte ett par skor häromdagen och skulle leka med Jessie, då hon redan var på lite bushumör så passade han stillsamt på att leka med henne på soffan en stund.
Hon är rätt gammal men hon är ibland som en kattunge och får sina ryck ibland och det är alltid kul att se hon göra det, vet inte exakt hur gammal hon är men tror att hon blir 10 år i höst.
 
Tog flera bilder som såg lite roliga ut men delar med mig av några. :)
 
 
 
 
 
Några "gap" bilder blev det som ni får se :) Så roligt att fota djur då dom leker och ha sig.
Skulle fota Zelda idag då hon "ylade" men lyckades inte så bra men fick några fina bilder på henne också som jag ska dela med mig av senare.
 
Ha det bra sötrumpor!
Till top