Miicha

Mitt liv som jag.

Flytt, flytt och flytt.

Allmänt Permalink0
Har varit väldigt dåligt nu igen och skriva men ska göra ett försök igen :)
 
Har hållt på med flytten för fullt och har tills på tordag på oss att städa och göra det fint i  lägenheten då dom ska besikta den på torsdag, men nackdelen är att min axel är upp i tok då jag har överansträngt den rätt mycket nu dom senaste dagarna så det gör väldigt ont just nu.
 
Sover så dåligt på nätterna i huset men ändå väldigt bra och sen så däckar jag på soffan och sover hela dagen och sen på kvällen är det full rulle igen och då får jag ont i axeln, känns bajs.
Detta kommer att kännas skönt då allt är över så man kan focusera här i huset och ta det lugnt och i den takt man känner att man klara av.
 
Katterna och hundarna mår väldigt bra i huset och det känns väldigt bra!!
Till top