Miicha

Mitt liv som jag.

Lättnad.

Allmänt Permalink0
Igår så åt jag, sambon och hans barn på middag hos svärmor och hon bjöd på nån slags gryta och till dom som ville ha fick äta surströmming.
Så gott detv ar med surströmming men jag vill ha mera!
 
På kvällen så fick vi bär hjälp av svågern och vi höll på 3.5 timme ungefär att flytta de tyngsta och det känns så bra at tdet är över så man kan mera fokusera på små sakerna, men jag gruvar också på städningen om det blir godkänt på besiktningen då det är dags men det ska gå bra hoppas jag.
 
Vi har tidspress på oss och vi ska vara ute den första så vi har 1.5 vecka på oss ungefär att fixa allt.
 
Suck, men det kommer kännas väldigt bra då allt är över så man kan vara i huset och böka på som man vill och känner för det.
Men det ha varit bra 8 månader som vi bodde i lägenheten.
Till top