Miicha

Mitt liv som jag.

Pust!!

Allmänt Permalink0
Känns verkligen som om man håller på att stressa ihjäl sig.
Snart så ska vi vara ute från lägenheten och har så mycekt kvar att göra men ändå så gör jag rätt mycket på dagarna, eller så mycket som jag klarar av speciellt när det gäller fötterna som jag har ont i.
Huset måste även rensas lite å saker och på golvet och bara det tar upp lite tid speciellt då man är ensam då sambon jobbar på dagarna, men nu till helgen som kommer så måste vi göra ett ryck och börja riktigt med att flytta då vi ska vara ute den 1 sep.
 
 
Som ni ser på bilden (ovan) så har man ju katter som "hjälper" till speciellt i kartonger ;)
Även om det är bara några km vi ska flytta så vill man förbereda ändå och ta så mycket på en gång så det inte blir så mycket körande.
Sen då min bil går igenom ombesiktning (som jag får gratis) så kan jag köra rätt ofta till huset och lämna saker från lägenheten och städa lite, så denna vecka bli det ombesiktning för min bil då det är snart körförbud på hon och det vill jag inte.
 
Nu ska jag lägga upp lite annonser på nibuss.se som jag håller rätt mycket på med och försöker få bukt på det hela men det är lite komplicerat men jag försöker. :)
Till top