Miicha

Mitt liv som jag.

Stress!

Allmänt Permalink0
Får inte stressa för då blir det bara värre med allt.
Ser på djuren och bli lugnare och smått gladare men ändå lite panikslagen, slår mig ner med en kaffe kopp i handen och tänker på annat.
Fortsätter med packningen och djuren är överallt och försöker att få min uppmärksamhet, går dåligt för dom, blir smått irriterad då djuren ska vara ivägen men kan inte låta bli att lee mot dom.
 
Gå ner till källaren och starta en tvättmaskin, gå upp till diskmaskinen och tömmer den och fyller på med nytt, packar två kartonger med allt som ryms, djuren blir allt mer intresserad framförallt katterna.
Jessie är vid ytterdörren och jamar och vill gå ut men har inte tid.
Sätter mig åter igen vid datorn och bloggar, Nubis har sitt huvud på mina fötter och Zelda håller på med sitt ben och sen gav hon upp.
 
 
Jag ska kliva upp och lägga ifrån mig datorn, plattan och mobilen en stund för att fortsätta med något som får mig kanske på andra tankar, rensa och packa.
 
Varför säger man alltid "detta är sista gången jag flyttar"? Man kommer likt förbannat att flytta ändå!
Till top