Miicha

Mitt liv som jag.

Luktsinnet har även ändrats.

Allmänt Permalink0
För några dagar sedan så börja lukten bli känsligare så som speciellt starkare lukter.
 
Jag och en vän for en sväng till Ö-vik och hon bjöd mg på pizza och det blev en bit över så jag tog det hem för att äta den dagen efter, jag åt min bit dagen efter och den var rätt god då också och så fick hundarna en bit också.
Då jag gav hundarna den pizza biten så luktade pizzan så konstig så jag höll på att spy några gånger, så luktsinnet har ändrats.
 
Skurhinken stinker som fasen och kisset efter katterna från lådan och då Jessie inte vill gå på lådan och kissa på bokhyllan så stinker det ännu mera så man måste skura rejält för att få bort lukten.
 
Illamåendet har kommit tillbaka och jag är rädd för att spy men det är något man måste räkna med, tydligen.
Vet inte vad man kan äta eller inte, gillar man det man tänkt sig att äta?
 
Åt för någon vecka sen jordnötter men jag åt lite snabbt av de så jag mådde illa hela natten och spydde efter det, så nu vill jag knappt se jordnötter för än det börja kväljas.
Men då är popcorn väldigt gott än och det är ju tur.
 
Undra vad som kommer härnäst?
Till top