Miicha

Mitt liv som jag.

Smaklökarna har ändrats.

Allmänt Permalink0
När man är gravid så ändras tycket på det man äter och smaklökarna ändras.
 
Jag som är lite känd av att jag är en enorm kaffetunna gillar inte kaffe längre utan dricker mera thé.
Jag drack en kopp kaffe idag hos mina vänner och det var inte alls gott och har inte druckit mera sen dess av kaffe.
Så här blir det mera thé än kaffe då det inte alls är gott längre men dricka kaffe ändå gör jag nog men ingen hödjare längre.
 
Sambon köpte pizza fördagen och fick smaka en bil av den (jag tog hamburgare) och den var inte alls god.
Smaklös och oljig och ja sånt, smakade inte som den brukade men sambon gnällde inte och han är rätt kinkig på mat och hur det ska vara som, men burgaren vad god och det var huvudsaken men pommesen kunde vara varmare och mera friterade.
 
Idag på lunch tog jag en billys panpizza och den var väldigt god och så bakade jag min tigerkaka (brukar oftast ta en bit) och av den tog jag 3 bitar av på raken och det är ovanligt för min del.
 
Undra vad som ändras härnäst? Kommer jag få sug på banan? Jag som inte ens äter banan för då kväljs jag.
 
Magen är upp i tok ohc känslig och ibland har jag väldigt ont och magen vrider om sig och man får kuta till toan efter man ätit men som tur är att man inte har spytt något efter, utan nu är det mest magknip jag får än så länge.
 
I några dagar har jag varit illamående och det har varit obehagligt då man inte kan "bota" det men nu har det gått över men peppar, peppar det kan komma tillbaka.
Till top