Miicha

Mitt liv som jag.

Yes!!

Allmänt Permalink1
Nu kan man diska igen då vattnet har varit borta i två dagar så kan man äntligen diska och tvätta lite, som kan längtat (?).
 
Kaffe har jag gjort och gått ut med hundarna och så har jag fått örhängen jag beställt som ska ut till försäljning så hoppas att det går bra så man kan beställa mera så småningom och ha en litet lager här hemma så man slipper att vänta på att beställningarna ska ta sån tid.
Men jag har två hemsidor så ena hemsidan är lite krångligt då jag inte har produkterna hemma men skulle varit kul att ha ett lager hemma så kunderna slipper vänta så länge på sina varor.
Andra hemsidan är mest det jag gör som smycken och pärltavlor, det har jag hemma så då går det snabbt att skicka iväg men ännu går det dåligt men jag vill att det ska gå bra!
 
 
Bilden ovan tog jag imorse och gjorde om den lite, tyckte att den var ur cool.
 
Snart ska jag fixka till middagen och då det är torsdag så har vi gjort pannkaka i några veckor nu så pannkaka blir det då gubben kommer hem från jobbet och han älskar mina pannkakor.
 
#1 - - Helene:

Häftig bild!

Till top