Miicha

Mitt liv som jag.

DisneyDags!

Allmänt Permalink0
Visst var de bättre förr?
När man var liten så såg man fram emot Disneydags på lördagar (eller vilken dag det var) och slaggade sig på soffan och bara såg på det :)
Idag var det en sån dag och även igår morse var det en sån början på dagen också och det är minst lika kul nu som det var då man var liten och det är så roligt tycker jag!
(Dålig mobil bild)
 
 
Även om man är rätt gammal så är det lika kul att se på Disney för det kan man nog inte bli för gammal för.
Jag älskar att se på tecknat och det står jag helt klart för, samt att jag älskar andra slags filmer/serier också som är mest skräck och rysare men just att sambon inte gillar det så får man passa på då man är ensam eller så får man gå undan eller tvinga honom ;) Hihi.
 
Ska fixa lite Latte som jag gör och sen ska jag bara njuta av varje slurp och se om när sambon har tid att vakna från dejten John Blund.
 
Ha en bra söndag! <3
 
Till top