Miicha

Mitt liv som jag.

Jobbig dag.

Allmänt Permalink0
Idag så har det varit en rätt dålig men ändå en bra dag.
Vaknade tidigt och sambon och jag for till jobbet, jag for senare till Sundsvall för att träffa en person där.
Vid 12 tiden så avslutade vi vårat samtal och jag for till donken för att få i mig lite lunch och sen for tillbaka till jobbet, men jag gatt stanna några gånger för att ta bort salt från rutan för det fanns ingen spolarvätska i jobbets bil.
 
 
Stannade på ett fint ställe där jag kunde sträcka lite på benen och vakna till liv en stund och detta var utanför Kramfors.
 
 
Så här (bilden ovan) höll jag i ratten ett tag, rätt okej men lite svårt att ratta men tur att den bilen va rätt att svänga med.
På måndag (alltså nästa vecka) ska jag till Sundsvall igen men har inte sagt till min personalledare än då jag inte såg honom då jag kom åter tillbaka till jobbet, men det hinns tidsnog.
 
Hoppas ni får en bra kväll för det ska jag nog ha, ska gå och lägga mig snart för att kurera mig inför morgondagens arbete.
Till top