Miicha

Mitt liv som jag.

Kväll.

Allmänt Permalink1
Lördagkväll var kommen och jag sitter på soffan och ta det lugnt ett tag då det varit en väldigt bra dag idag :)
 
Mina två kompisar kom och vi fikade god fika och sen hjälpte dom oss och klippte klorna på Zelda och det gick väldigt bra ändå, men hon var ivrig först och förstod inte vad som försegick men hon lugnade ner sig efter ett tag så att dom kunde klippa klorna.
Efter dom var klar så fick hon så klart belöning så hon vart glad igen :)
 
Skällde även på några invandrare som skulle ta en selfie på en bil som dom absolut inte ägde (då jag vet vems bilen va) och sa att dom skulle därifrån då det ite var deras bil som dom fotade på.
Dom gick efter ett tag och sen meddelade vi ägaren och han tackade och sedan kom han på besök också och tackade ännu mera för att jag skickade bort dom från hans bil som dels är väldigt fin.
Man ska inte fota på andras bilar utan deras tillåtelse även för invandare som svenskar, så det finns inga som helst undanflykter där inte så dom ska inte göra vad som helst inte.
 
Så nu ska jag nog ta det lite chill och vila upp mig tills man ska gå och lägga sig, när det blir det får man ju se. ;)
 
Ha en bra lördagskväll! <3
#1 - - Kicki:

Hoppas Zelda blev glad av klippningen av klorna. Kram

Svar: Tack! Det var hon :) Måste lära mig själv det också ;) Kram
Michaela Johansson

Till top