Miicha

Mitt liv som jag.

Halv gourmet middag.

Allmänt Permalink0
När jag kom hem från jobbet så var fransyskansteken i ugnen som sambon fixat och det luktade så gott då man kom in till köket och ville bara sätta tändern i steken.
Väl klar så skärde han upp köttet och det var så fint rosa, men han orkade inte koka ris så det vart makaroner till så därför en halv gourmet middag blev det och det var super gott!
Min sambo kan om han bara vill.
 
 
Sambon som älskar djur gjorde bort sig totalt under middagen.
Jessie kom (äldsta katten) och vill provsmaka köttet, visst fick hon det, men han blev aldrig av med henne igen och hon tyckte det var supper gott och när hon tuggade klart så var tassarna åter igen på sambons knän och vill ha mera.
Jag sa bara "Nu har du gjort bort dig totalt, nu kommer hon bara tigga och vill ha mer", så jag sant jag hade.
Till top