Miicha

Mitt liv som jag.

Morgonbild på kvällen.

Allmänt Permalink0
När solen gick upp så var himlen så fin så man kunde njuta en liten stund av att titta på de.
Älskar soluppgångar och speciellt då man ser det från vardagsrumms fönstret på morgonen och på kvällen kan man tyvärr inte se de då solen är då på ett annat ställe och där är det massa hus och träd ivägen så man kan inte se det.
 
 
 
Idag har man diskat lite så det inte blir så mycket sen och vill inte ha smuts disk med mig och så har jag käkat och kollat på film, även har jag stickat lite på mina benvärmare och ena är snart klar men den blir lång men det spelar ingen roll för då slipper man frysa om bena iallafall.
 
Sen ikväll så ska vi se på iskockey på tv och hoppas så klart på vinst men det ser rätt mörkt ut på den fronten men hoppas kan man alltid göra.
Imorgon ska man jobba för sista dagen denna vecka och på fredag så ska jag med Sabaton till veterinären en stund.
Till top