Miicha

Mitt liv som jag.

Ny start?

Allmänt Permalink0
Har ju inte skrivit på ett tag nu men nu är jag igång igen.
Dels har jag en annan blogg som jag skriver i och så har jag och min sambo flyttat till ett större boende, så man har haft mycket att göra och fortfarande mycket att göra.
 
Här är en bild på köksfönstret där jag har lite smått och gott som lyser oh är så fint.
 
 
Sen gatt jag köpa denna fina flamingo som är en solcells lampa.
 
 
Sen tillsist i våran "kontorshörna" som jag köpte två växter till, vart rätt mysigt där.
 
 
Trivs väldigt bra hitills här i lägenheten, alltid värme, alltid varmvatten och så en diskmaskin.
 
Nu ska jag ta mig en mugg kaffe och sen fortsätta med lite stök och bök samt håller jag på att tvätta lite kläder som var på golvet i huset som vart smutsiga så då får man tvätta om igen, men tur att dfet inte gör något för man har ju en tvättmaskin och det är min egna :)
 
Till top